IMG_6571.jpg

CORONA-MAATREGELEN.

Wij en BMW Group Nederland volgen de ontwikkelingen omtrent het Corona virus op de voet. Wij doen er alles aan om onze acties en besluiten aan te laten sluiten bij de stand van zaken en de richtlijnen van het RIVM en de GGD.

We beleven roerige tijden, waarin we naast strikte maatregelen extra op elkaar letten om het Corona virus in te dammen. Wij als uw BMW en MINI mobiliteitspartner nemen uw gezondheid en veiligheid zeer serieus, evenals die van onze medewerkers. Onze werkplaats is geopend, onze showroom is alleen online open. Onze medewerkers staan klaar op de manier zoals u wenst.

Staat uw vraag omtrent onze dienstverlening niet op deze pagina of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan gerust contact met ons op. Bekijk het filmpje om te zien hoe wij uw auto desinfecteren en veilig behandelen!

IMG_6577.jpg

MAAK VEILIG UW WERKPLAATSAFSPRAAK.

Met de hygiënerichtlijnen in acht nemend, gaat onze dienstverlening onverminderd door. Uw auto wordt tijdens een service afspraak onder meer voorzien van een stuur- en pookhoes. Ook wordt deze voor en na overdracht gedesinfecteerd. Bekijk het filmpje hierboven om te zien hoe dit in zijn werk gaat.

MAAK UW SALESAFSPRAAK ONLINE.

Wenst u contact met een verkoper?

U wilt graag wat meer weten over een nieuw model, een van onze auto’s van dichtbij bekijken, of een van onze diensten hebben toegelicht, maar u blijft veilig binnen. Geen probleem. In onze Live Showroom nemen we via Whatsapp videobellen contact met u op en helpen wij u met al uw vragen.

Wilt u een proefrit maken?

Geen probleem. In deze bijzondere tijden bieden wij u graag een proefrit op locatie aan.

Heeft u vragen over uw aflevering?

Wij zorgen ervoor dat uw aflevering zoals gebruikelijk plaats kan vinden. Mocht u vragen hebben omtrent uw afleverafspraak of het proces, staan wij uiteraard graag voor u klaar.

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN:

  • We hanteren in ons dealerbedrijf de volgende voorzorgsmaatregelen.

    • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.

    • Wij houden een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter.

    • Wij hanteren een deurbeleid om ervoor te zorgen dat onze bezoekers afstand (kunnen) houden.

    • Wij zien toe op het respecteren van de vloermarkering bij de servicebalies

    • Wij maken gebruik van plexiglas schermen welke dienen als een extra beschermingslaag tussen u en onze collega’s.

    • Wij laten geen klanten en leveranciers toe in de werkplaats en het magazijn

    • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.

    • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik.

    • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden.

    • We gebruiken stuur- en pookhoezen en handschoenen als we aan uw auto werken

    • Wij dragen handschoenen en Autosleutels doen wij in een plastic zakje zodat we contact vermijden.

    • We gebruiken desinfectie spray om deurgrepen van binnen- en buitenzijde, het stuurwiel en de versnellingspook / keuzehendel te reinigen. Dit doen wij in elk van de volgende situaties:

    • Bij alle werkplaatsdoorgangen
    • Bij alle afleveringen van nieuwe en gebruikte auto’s
    • Voor het in ontvangst nemen en uitgeven van huur- of leenauto’s
    Meer vragen?
    Melanie Pollaert

    Melanie Pollaert

    Gastvrouw

  • Ja, u kunt nog steeds uw BMW langsbrengen voor reparatie of onderhoud, met de service die u van ons mag verwachten.

    Heeft u last heeft van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts en/of bent u in contact geweest met een besmette persoon dan zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden. Als dit niet het geval is, kan de afspraak gewoon doorgaan.

    Meer vragen?
    Melanie Pollaert

    Melanie Pollaert

    Gastvrouw

  • We maken gebruiken desinfectie spray om deurgrepen van binnen- en buitenzijde, het stuurwiel en de versnellingspook / keuzehendel te reinigen. Dit doen wij in elk van de volgende situaties:

    • Bij alle werkplaatsdoorgangen

    • Bij alle afleveringen van nieuwe en gebruikte auto’s

    • Voor het in ontvangst nemen en uitgeven van huur- of leenauto’s

    Meer vragen?
    Melanie Pollaert

    Melanie Pollaert

    Gastvrouw

  • Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw BMW op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact op met ons.

    Meer vragen?
    Melanie Pollaert

    Melanie Pollaert

    Gastvrouw

  • Wij helpen u graag verder via online kanalen zoals bijvoorbeeld met Whatsapp video’s. Neem gerust telefonisch contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.

    Meer vragen?
    Melanie Pollaert

    Melanie Pollaert

    Gastvrouw

  • Indien gewenst kunnen wij de BMW bij u thuis afleveren. Wij adviseren u dan om minstens 2 uur na de aflevering geen gebruik van de auto te maken.

    Meer vragen?
    Melanie Pollaert

    Melanie Pollaert

    Gastvrouw

  • Wij volgen de richtlijnen van de overheid. Indien gewenst, hebben we extra mondkapjes voor al onze gasten beschikbaar.

    Meer vragen?
    Melanie Pollaert

    Melanie Pollaert

    Gastvrouw

IMG_6583.jpg
aangepast_IMG_6565.jpg
IMG_6573.jpg
IMG_6574.jpg